05 december 2013

Wandeling

In het speuren naar oude publicaties van Eric kwam ik op de website van Go Fetish een blog tegen uit 2010.

Verbijsterd was ik bijna dat het alweer zo lang geleden is dat Eric en ik van tijd tot tijd samen gingen wandelen met de honden. Wat ik me nog heel goed herinner is een wandeling waarbij ik van tevoren had aangegeven niet al te lang te kunnen lopen, geen probleem gaf Eric aan hij kende ieder bospaadje in het bos waar we gingen wandelen, na een flink uur wandelen speelde mijn rug behoorlijk op, we kwamen via het bospad uit op een fietspad. Eric keek naar links, keek naar rechts, keek naar mij en keek naar mijn die ook mee was. Die zei broodnuchter wat de kortste weg was, waar Eric nog even een twijfeling bij liet merken maar toch wel op vertrouwde. Wat best bijzonder was ;-)

Gelukkig mocht ik de rest van de middag met opgetrokken benen op Eric zijn bank, met een lekker glaasje wijn, bijkomen.


0 reacties:

Een reactie posten