11 augustus 2014

Stond daar nu echt Vacature?

Daar waar ik trouw ben aan het niet opnieuw publiceren van Eric zijn verhalen wil ik af en toe een uitzondering maken, toen ik de allereerste keer Eric zijn website bezocht struikelde ik over een onderwerp in zijn menu structuur.

Stond daar nu werkelijk 'Vacature'? Inderdaad. Ik geef eerlijk toe, ik zag direct op de hoogste kast. Wat een arrogant figuur, om de schoonheid van overgave zo plat te maken. Ik heb de website direct dichtgeklikt. Toen Eric mij jaren later benaderde met de vraag of ik interesse had in een linkruil was ik gelukkig milder gestemd, ik zeg bewust gelukkig want anders was de bijzondere vriendschap die tussen ons groeide nooit ontstaan.

Zoals gezegd ben ik geen voorstander van opnieuw publiceren van zijn verhalen, op de oude lay out van één van zijn allereerste domeinen trof ik de vacature aan en heb deze opgeslagen als printscreen. Klik op de afbeelding hieronder om de tekst te lezen.



0 reacties:

Een reactie posten