17 januari 2014

Een prettige kalme uitstraling

Door Ton Verhoeven
De eerste ontmoeting met Eric had ik in het jaar 2005 bij een dame wiens naam we gezamenlijk collectief vergeten zijn voor een BDSM Radio interview.
Bij zo’n interview heb je altijd gelijk een eerste indruk bij Eric was dat er één van een ongelofelijk grote kalmte die hij uitstraalde, bovendien zijn droge humor en de Bourgondische genieter.

Zijn stem deed mij onmiddellijk aan die van Jan Marijnissen denken maar dan veel kalmer.
Ik denk dat als je hem als D zou hebben dat hij nimmer zijn geduld zou verliezen en zijn kalmte verder zou uitstralen op zijn subje.
Bovendien was er ook nog een rode draad in ons beider leven n.l.: Treinen en hartkwalen.

Eric is al jaren fanatiek verzamelaar van model treinen en ik banjer al ruim 20 jaar als Hoofd Conducteur rond op de grote uitvoeringen ervan.
Op zich een buitengewoon leuke baan met uitzonderingen van trauma’s door agressie en zelfdodingen.
Het moest er dan ook van komen dat we eens een dagje gezamenlijk op pad gingen met de grote uitvoeringen hiervan.
Wat dan op valt is zijn grote kennis van het grote spoor en zijn nieuwsgierigheid naar mijn werk.
Uiteraard gaat het dan op zo’n dag heel vaak over die grote andere gezamenlijke hobby annex levenswijze BDSM. Waarbij je snapt dat een dagje te kort is om alles te bespreken wat er gaande is onze boeiende wereld.

Een aantal jaren geleden hadden we de pech om beiden een dotter behandeling te moeten ervaren.
Als je beiden dergelijke ervaring hebt gehad dan schept dat ook nog een soort lotgenoten band erbij.
Er is een besef dat het leven niet zo vanzelfsprekend is dan dat het lijkt. Daarnaast ga je veel intensiever genieten van het leven.

Het leuke is ook zijn verhalen te lezen die je in één adem kan wegsmullen. Opvallend daarbij is de humor in zijn verhalen zonder daarbij te vervallen in een comedy parade. Ook zijn woordspelingen zijn mooi. Hij is in staat om de heftigste en kinky elementen om te vormen tot smakelijke hapklare brokken die iedereen gulzig slikt als zoete koek. Terwijl als een ander dit zou omschrijven men gelijk zou wegzappen of omslaan.
Ook is de fantasie in zijn verhalen voor menigeen en mijzelf incluis een inspiratie om het RL te verwezelijken.

Ook ben ik zo vrij geweest om een komische quote van hem te gebruiken n.l.: “Ik ben slaaf want ik werk in loondienst”.

Tot slot hoop ik nog lang van onze vriendschap te kunnen genieten zowel schuddend onder 360 ton trein en op andere momenten.

Voor de rest wens ik Eric heel veel gezondheid en BDSM genot toe,

Groetjes,

Tom Verhoeven alias Ton De-Kooi

Bdsm Radio & De Kooi


0 reacties:

Een reactie posten