24 oktober 2013

Zwart & Rood

Ooit vroeg Eric mij of ik iets wilde schrijven over zijn website, ik geef eerlijk toe dat ik niet stond te trappelen en er wat overredingskracht van hem nodig was om mij over te halen zijn website eens goed onder de loep te nemen. Om er vervolgens een aardig stukje over te schrijven, ik ben nog aan het uitzoeken of ik die tekst op de één of andere manier weer boven water kan krijgen en mocht ik hem vinden dan zal ik deze hier plaatsen.

Waar ik Eric altijd graag mee heb geplaagd was zijn voorliefde voor traditionele details, zoals de kleuren zwart en rood voor zijn website. Ik heb hem wel eens gevraagd waarom hij niet met de tijd mee ging en of hij al eens had overwogen zijn site opnieuw vorm te geven. Zijn antwoord was dat hij daar zeker over nagedacht had, maar het zwart en rood zou niet verdwijnen want dat was zijn handelsmerk geworden, aldus Eric.

Het mag duidelijk zijn, de keuze voor de kleuren van deze site is niet zomaar een keuze. Ik heb geprobeerd iets te vinden waarvan  ik denk dat Eric het had weten te waarderen, zowel het strakke design als de traditionele zwart/rood/wit kleuren.

Wat ik uiteindelijk ook nog heb weten terug te halen via internet zijn de banners die Eric voor zijn website gebruikte. Deze wil ik toch wel graag delen hier, ik weet niet of hij ze zelf gemaakt had of had laten maken, wel weet ik dat deze banners voor hem nimmer vervangen hoefden te worden...ze waren toch prima zo...

0 reacties:

Een reactie posten